Sommarstugan

Pappa har börjat jobba igen och jag och mamma har varit några dagar i sommarstugan med mormor & morfar. Vädret har varit jättefint och jag har emst gått omkring naken i det sköna vädret! Fast det har varit lite varmt mellan varven och då är det tur att det finns en sjö alldeles där sommarstugan ligger... Jag har även paddlat kanot med morfar. han är glömsk för jag får hela tiden påminna honom att man måste ha flytväst när man är på sjön!


Jag och morfar paddlar kanot


Stackars pappa har suttit inne på ett kontor i Göteborg där han numera jobbar. han har berättat att det varit jättevarmt där... Synd att han inte kunnat vara med oss i stugan!

Igår tisdag var det många som besökte oss där ute! Först kom mina sysslingar Emil och Alva med sin mamma Jenny och pappa Johan, sen farbror Henke en snabbis och åt mat, kom gammelfarbror Olle med hunden Bob och sen kom Julia, Tina och Ante! Det blev en massa bus och lek i vattnet och jag somnade mitt i godnattsagan på kvällen...

Idag kom pappa hem igen (efter tre dagar på hotell i Göteborg) - mamma och jag hämtade honom vid tåget inne i stan. Det var kul att träffa honom igen! Imorgon kanske jag och mamma ska åka till Ikea när pappa jobbar hemma. Jag hoppas jag får vara på "Småland" på Ikea (där barn får vara och leka) för det är mycket roligare än att gå med mamma och kolla på en massa tråkiga saker!

Hörs snart igen!
Kram Minna :)


Kommentarer
Postat av: Anna mammas kusin

Hej Minna...!! Blev ju så glad när jag såg att du börjat uppdatera din lilla blogg....men vart tog du vägen???

Vi är nog många som saknar dina inlägg....

Ha det så bra!! Kram Anna

2008-08-28 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback