Hmmm...

... jag sa visst att jag skulle bli bättre på att skriva inlägg, men, men.... !?!

Sen vi hördes av sist så har hösten passerat, min kusin Liam har kommit ur Evves mage, lucia varit, julen kommit och gått och så även sjukdomar!

Vi tar det från början:

Min kusin Liam föddes i oktober - på samma dag som min "foffa" fyller år! Liam är ursöt och jätteliten, och jag tycker hemskt mycket om honom... Jag får hålla honom alldeles själv!

Jag har varit sjuk en del - magsjuka en, två eller fler gånger - jag minns inte riktigt! Har även varit förkyld och haft feber. Det är skönt att vara hemma med mamma och pappa, men efter några dagar är det inte så kul - jag vill träffa kompisar!!! Jag ska förresten byta dagis. Jag har ju fortsatt att åka in till stan, till HallonEtt, men i mars ska jag byta till samma dagis som min syssling Emil går på: SMUltronet. Det blir säkert jättebra och jag har redan varit där och hälsat på och det fanns massor av saker att leka med!!

Det har varit en stor grävmaskin på vår tomt och grävt bort allt gräs och lagt ner en slang - mamma och pappa har förklarat för mig att vårt hus ska få annan värme så att varmvattnet räcker lite längre än ca 5 minuter när jag ska bada... Nu är det väldigt lerigt på baksidan och på framsidan så ligger det en massa ris och buskar!

Lucia firades på dagis - vi var ute och det var jättekallt!!

Julen firades hos farmor och farfar innan själva julafton och hos mormor och morfar på själva julafton! Jag fick massor av fina julklappar - TACK alla snälla tomtar som gav dem till mig!!!

Nu ska jag titta på Pippi och äta lite lördagsgodis - det gillar jag!!
Hörs snart igen!
Kram Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback