Sportlov

Mamma och jag är lediga! Hon från jobbet och jag från dagis - hur skönt som helst!!! Fast även om det är en ledig vecka så är det en hel del inbokat...

Idag var vi på 3-årskalas hos Mille - han föddes ju före mig och har därmed turen att vara först ut med att bli grattad. Jag sjöng för honom flera gånger under tiden vi var där och det gillade han! Vi fick goda smörgåsar, tårta och till och med kalasgodis! Mmmm!!

Jag ville inte alls åka hem, men blir man mutad med en banan så kan man ju alltid se över alternativen... :) Vi åkte dock inte hem utan till stora biblioteket där jag älskar att gå runt och kolla på böcker, folk och andra intressanta saker! Vi lånade 4 böcker - 3 av dem tyckte jag var ok att låna med hem fast den om när Mamma Mu gungar har jag redan läst på dagis. Mamma hade visst inte läst den så den fick också följa med hem.

Avslutade dagen med att bli tvångstvättad i håret (inte alls kil och det hjälpte inte att jag skrek i högans sky eller hällde vatten på mamma - hon bara fortsatte!!  Morr... :( Som tur är så


Kommentarer
Postat av: Mammas kusin Anna

Hej!! Väntar på att höra hur din födelsedag har varit och hur du har det på ditt nya dagis?? Hoppas du hittar på mycket bus med din syssling Emil...;)Kram Anna

2008-03-12 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback