Jag är tillbaka!

Som vanligt undrar jag om någon läser det jag skriver när det dröjer ungefär ett halvår mellan gångerna. Vet att jag haft ett par trogna fans i mammas kusin Anna i Värnamo och mina kompisar Julia och Emelie. Räknar givetvis in farmor, farfar, mormor, morbror Henke och farbröderna Tobbe och Conny till de trognare läsarna. Jag ska försöka bli lite bättre och inte skriva så mycket varje gång utan lite oftare men det är svårt när det finns så mycket annat roligt att göra.

Helgen som gick var vi ute ganska mycket i trädgården och njöt av det härliga vädret. Mamma och pappa höll på och grävde i landen, klippte häcken och rev upp en massa buskar som de inte tyckte vi skulle ha kvar. Jag gjorde mitt bästa att hjälpa pappa sopa ihop löven blåst ner från träden och buskarna.

         

Men det slutade ofta så här, det vill säga att jag tyckte något annat var betydligt mer intressant. I detta fallet var det en cykelpump som fick mitt fulla intresse.



Nu är det torsdag kväll och jag laddar för fullt inför helgens äventyr. Jag vet inte riktigt vad som händer men jag är ganska säker på att mamma och pappa har ett späckat schema för mig. Det enda jag vet är att mitt och pappas favoritlag Liverpool har spelledigt så på lördag eftermiddag kanske man får umgås lite med pappa utan att han sitter och stirrar på TV:n



Vi hörs snart, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin Anna

Hej Minna...!!
Kul att du är tillbaka!! Jag brukar gå in en gång i veckan och se om du skrivit något så du kan förstå att jag blev lite chockad när du äntligen fanns något att läsa.
Men jag förstår att det är fullt upp med nytt hus och allt. Hoppas allt är bra med Er så hörs vi en annan gång!!

kram
Mammas kusin Anna

2007-10-22 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback