Jag har helt enkelt inte haft tid...

... att skriva på min blogg!! Det har varit kalas hit och dit, träffar här och där, nya saker att lära, och så har jag försökt att hjälpa pappa så att hans arm blir frisk så fort som möjligt...

Jag har både varit på kalas och haft egna kalas. Emelie har också fyllt 1 år så jag och Julia var och grattade henne. Gissa vad hon fick av oss? En innebandyklubba och innebandybollar så klart!! Vi hade jättekul och jag sprang runt en massa.
Två kalas har jag haft själv och det har varit jättekul att alla kompisar varit här och busat i mitt rum! Nu är rummet nästan klart - mamma säger att det fattas bara lite hyllor på en vägg. Det allra bästa i rummet är den stora sängen och madrassen med en massa kuddar. Där kan man både busa och mysa!

26765-95 Snygg tofs, va?

Jag har varit och kollat in det dagiset som jag ska börja på till hösten. Det var jättespännade och det fanns massor att pilla på, klättra på och göra. Mamma fick mest jaga efter mig istället för att lyssna på den fröken som pratade... Hihi! Jag hoppas att det kommer att vara lika roligt när jag kommer dit i höst!

Att stampa med ena foten är något som jag numera kan. Pluta med munnen en annan - det gör jag mest när jag funderar på något. Jag har även vågat krypa igenom den stora tygtunneln på öppna förskolan och det var så kul att jag var tvungen att göra det flera gånger!

Pappa har blivit av med gipset och det verkar som om armen mår bättre och bättre för varje dag. Nu kan han busa med mig som förut och lyfta mig utan problem. Bra, va? Han kan till spela innebandy igen så i morgon kväll ska jag och Julia heja på våra pappor och de andra grabbarna så att JIK vinner den sista kvartsfinalen. Hoppas bara att mina "myror i brallorna" inte har för mycket spring i benen så att mamma får se lite av matchen...!?! :)

Go'natt!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback