Innebandy för hela slanten...

...är det nu hemma hos oss! Pappa och hans lag har gått vidare till semifinal!! Jag orkade kolla på hela matchen (fast jag var tvungen att springa i korridoren då och då) i torsdags när JIK spelade hemma den sista kvartsfinalen mot Dalen. Pappa var jättebra och det var lätt att se honom på planen - han var den ende som sprang runt med ett stort skydd på ena armen... Usch, vad det blev spännande mot slutet! Både förlängning och straffar gjorde både mig och mamma helt svettiga. Jag fick duscha när jag kom hem... Sedan somnade jag snabbt och sov utan att vakna en enda gång till morgonen - och det i min egna säng!! Det hör till ovanligheterna...

Eftersom det blev vinst för pappa och "hans grabbar" så har jag hjälpt pappa att ladda inför semifinalserien mot Pixbo (som kommer från Göteborg).
Klubbträning    Klubbvård    Pappaträning

Jag har tränat klubban så att den ska göra det pappa vill och så har jag tränat lite dribblingar med pappa. Och det verkar ha funkat bra för ikväll, när de spelade den första semifinalen i Göteborg, så vann JIK!! Hurra!! Jag ska ge pappa en stor grattispuss imorgon när jag vaknar (fast det får väl inte bli för tidigt - då kanske han blir sur...)! Nästa match är på torsdag hemma och då ska jag sitta på läktaren /(iallafall en stund!?!).

Vi hörs snart igen,
kramar från "pappa-peparen" Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback